תגובה לדורון  
‏יום רביעי ‏01 ‏אוקטובר ‏2014   23:06
זה אולי לא מסובך שיש 10 פיקסלים בכל תמונה אבל היום כבר מצלמים ב-4K שזה אומר 3840 על 2160 פיקסלים.... וגם אם מדובר "רק" ב-HD זה עדיין אומר אלפי פיקסלים. אז יכול להיות שאם מדובר בצילום של קיר עם חלון זה לא יהיה כל כך מסובך אבל תאר לך צילום של מכונית שנוסעת בכביש עם עצים ברקע שזזים במהירות.... תכפיל את זה ב-24 פריימים לשניה (מינימום) ותבין שהפיקסל שהיה לפני 1/24 שניה במיקום X כבר לא באותו מיקום שהיה (וגם אם כן אולי השתנה לו הצבע כתוצאה מתאורה שהשתנתה....) בקיצור, פיתוח ב-Real Time זה משהו אחר לגמרי ודורש בד"כ גם מחשבי על וחומרה יוצאת דופן ויקרה. והשאלה הכי חשובה למה בכלל לעשות את זה?