עשור לכרטיס הזכרון microSD שפותח בישראל עם שבירת שיא

כרטיס ה- microSD הראשון הכיל 32 מגהבייט זכרון. כרטיס ה-microSDXC של היום מציע כבר 200 גיגהבייט.

  ‏יום רביעי ‏15 ‏יולי ‏2015


כרטיס ה- microSD הראשון הכיל 32 מגהבייט זכרון. כרטיס ה-microSDXC של היום מציע כבר 200 גיגהבייט של זכרון - גידול של פי 6,250 בעשר שנים. שוקי ניר, סגן נשיא בכיר ומנהל החטיבה הצרכנית בסאנדיסק: "הצורך בשטח אחסון יגדל משמעותית והמספר "שני מיליארד" הוא רק ההתחלה..."

סאנדיסק, המובילה העולמית של פתרונות זכרון הפלאש, מדווחת על מכירה של מעל שני מיליארד כרטיסי זכרון microSD, מאז החלה החברה למכור את כרטיס הזכרון הזעיר, לפני עשר שנים בדיוק. כרטיס ה- microSD הומצא ופותח במרכז הפיתוח של סאנדיסק בתפן (שם פותחו גם כרטיס זכרון ה- MMC, הקומפקט פלאש, ה- SD וכרטיסי ה- miniSD) והוא מהווה כיום את כרטיס הזכרון הפופולרי ביותר של החברה (כל שניה נמכרים בממוצע 6.34 כרטיסים).

 

שני מיליארד הכרטיסים שנמכרו עד היום יכולים להכיל ביחד 11,103 מיליארד מגהבייט של זכרון - שווה ערך לכ-100 מגהבייט של זכרון פלאש לכל גבר, אישה וילד שחיו אי פעם על כדור הארץ.

 

כרטיס ה- microSD הזעיר, שיחק ומשחק תפקיד חשוב ביותר במגוון רחב של שווקים צרכניים ודחף קדימה במיוחד את שוק הסמארטפונים. כיום למעל 75 אחוז מהטלפונים יש חריץ הרחבה לכרטיס (ע"פ נתוני Strategy Analytics). כך לדוגמה, גוגל כללה חריץ microSD בקווי מוצרי המובייל שלה - דוגמת ב-Android One ו-Android M, כמו גם מערכת ההפעלה Windows Mobile, מאפשרות למשתמשים להריץ אפליקציות ישירות מכרטיס הזכרון.

 

"הביקוש לעוד ועוד נפח אחסון לא מפסיק לצמוח", אומר שוקי ניר, סגן נשיא בכיר ומנהל החטיבה הצרכנית בסאנדיסק. "בדרך אלינו נמצאים סמארטפונים שיצלמו וידאו ב-UltraHD ואפליקציות לצילום וצפייה במציאות מדומה והמשמעות ברורה: הצורך בשטח אחסון יגדל משמעותית. כרטיסי ה- microSD של סאנדיסק אף יקחו חלק חשוב במהפיכת האינטרנט של הדברים, כך שהמספר "שני מיליארד" הוא רק ההתחלה..."

 

כרטיס ה- microSD הראשון הכיל 32 מגהבייט זכרון. כרטיס ה-microSDXC של היום מציע כבר 200 גיגהבייט של זכרון - גידול של פי 6,250 בעשר שנים.

 

 

אודות סאנדיסק

סאנדיסק (NASDAQ: SNDK), החברה ב- Fortune 500 ו- S&P 500; הינה תאגיד גלובאלי מוביל בפתרונות מבוססי אחסון פלאש. מזה למעלה מ-25 שנה סאנדיסק מרחיבה את אפשרויות האחסון ומספקת מוצרים אמינים וחדשניים ששינו את תעשיית האלקטרוניקה. הפתרונות של סאנדיסק נמצאים כיום בלב כמה מה- data centers הגדולים בעולם; ומשולבים בסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים. מוצרי הצריכה של סאנדיסק זמינים כיום במאות אלפי חנויות ברחבי העולם. סאנדיסק מעסיקה בישראל כ-600 עובדים ומשרדיה ממוקמים בכפר סבא, עומר ותפן שבגליל.



קרא עוד על microSD | כרטיס זכרון | סאנדיסק | Sandisk

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות. הוסף תגובה למאמר