נסה לפרמט דרך המצלמה- הפירמוט יותר יתאים לדרישות שלה.
דבר שני- מה זאת אומרת שהמצלמה לא קוראת אותו?
היא לא מזהה שיש כרטיס, או שמתקבלת הודעת שגיאה כלשהי? אם ישנה הודעת שגיאה, מהי?
אם המצלמה לא מזהה את הכרטיס, נסה להכניס כרטיס אחר, ותראה מה קורה.
אם הבעיה בכרטיס, תבדוק שהמגעים שלו נקיים. אל תנסה לעשות שום דבר חוץ מאשר לנשוף עליו, או מקסימום להבדיש בעדינות עם מברשת לאופטיקה. לא עבד- לחנות, יש אחריות לכל החיים.
אם הבעיה במצלמה- ואתה לא מצליח לפתור אותה ע"י RESET (תמצא את זה בתפריט)- אפילו אל תנשוף. לך ישר לחנות, אני מניח שיש עדיין אחריות, וגם אם זה לא באחריות- לפעמים יש תקלות פשוטות שהיבואן הרשמי מטפל בהן בלי לעשות בעיות.