תנאי השימוש באתר

אנא קיראו בעיון את תנאי השימוש של האתר. בכל שאלה ניתן לפנות אלינו.

  ‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2016

כל התמונות באתר מוגנות בזכויות יוצרים ואין להשתמש באף תמונה ללא אישור בכתב מבעל הזכויות.

תנאים לפירסום תמונות באתר

  1. מפרסם התמונה (המשתמש באתר) מצהיר בכך כי הוא בעל הזכויות הבלעדי של הקובץ.
  2. הנושא המצולם חייב להיות בפוקוס.
  3. התמונה צריכה להיות באיכות טובה. כלומר, נקיה מרעשים, לא דחוסה מדי (דחיסת JPG הגורמת לפיקסול התמונה), אם התמונה ניסרקה - הסריקה חייבת להיות באיכות טובה. אין להגדיל את התמונה כדי שתתאים לדרישות האתר, הגדלה של התמונה פוגעת באיכותה.
  4. התמונה צריכה להיות עם אופק ישר.
  5. אין להעלות תמונה עם מסגרת / תאריך או חתימה.
  6. יש למלא מילות מפתח המתאימות באופן ישיר לנושא המצולם בלבד (ולא לרקע של התמונה).
  7. יש לשייך את התמונה לנושאים ולתת-נושאים הקשורים לנושא המצולם בלבד.
  8. אין לשלוח תמונות עירום (גם לא אומנותי) לא של בוגרים ולא של קטינים, עירום חלקי או תמונות עם מסר מיני.
  9. העלאת צילומים או תמונות שהנם בבחינת בלתי חוקיים, מוציאי דיבה או לשון הרע, גזענות או כל חומר אחר הפוגע בצנעת הפרט או הכלל, העשוי להוות עילה לתביעה - אסורה בהחלט.
  10. האתר Picshare וצוות העובדים בו, משתדלים למנוע פרסום של צילומים מהסוג המוזכר בסעיף 8, אך לא ישאו בכל אחריות עבור מקרים העשויים לנבוע ממקרים כגון הנ"ל, לרבות בשל טעות, דיבה, לשון הרע וכד' שנכללים בצילומים אלה. כל השולח צילום לאתר אחראי לשמור על החוקים הקשורים לפירסום צילומים ברבים לרבות שמירה על צינעת הפרט.
  11. מערכת האתר רשאית למחוק מהאתר כל תמונה לפי שיקוליה האישיים ללא הודעה לבעל התמונה.
  12. באתר מערכת אוטומטית אשר מוחקת תמונות שנימצאות באתר מעל חודשיים אך לא עברו רף מסויים של ניקוד.
  13. למערכת האתר הזכות להוריד מהאתר כל תמונה שהיא או לבטל את החברות של חברים שיתנהגו בצורה לא הוגנת כלפי אחרים או כלפי האתר ללא כל אזהרה או הודעה מוקדמת.
  14. זכייה כלשהי באתר פיקפונג ניתן יהיה לממש תוך 14 ימים מרגע קבלת הודעה על הזכייה אלא אם ההודעה הבהירה משהו שונה. לאחר תקופה של 14 ימים המערכת תוכל להעביר את הזכייה למישהו אחר.

תנאים למכירת הדפסות 

אתר פיקשר מאפשר לחברים בו למכור הדפסות של צילומיהם תמורת תמלוגים. ההדפסות מתבצעות ע"י חברת פיק פונג בשיתוף פעולה עם פיקשר. להלן תנאי המכירה:

  1. כל חבר יכול לקבוע מחיר לכל תמונה שלו. המחיר לא יעלה על 1,000 ₪. כדי להצליח למכור מומלץ להתאים את הסכום לרמת הצילום ולהשקעה בו. מחירים גבוהים יגרמו לכך שלא תצליחו למכור. המחיר המומלץ הוא בין 50 ל-150 ש"ח. (זכרו המחיר הוא רק תמלוגים ולא מחיר התמונה).
  2. ניתן יהיה לעדכן את המחיר בכל עת אך העידכון יכנס לתוקף עד 24 שעות מרגע ביצועו.
  3. מחיר הדפסה שחבר קובע לתמונותיו יכלול בתוכו גם דמי עמלת מכירה לפיקשר בסך של 30% מהמחיר שהחבר קבע. לדוגמא, אם חבר קבע מחיר של 100 ₪ להדפסה, במידה והתמונה תודפס יקבל החבר 70 ₪ ו-30 ₪ יועברו לפיקשר כעמלת מכירה. הסכומים כוללים מע"מ.
  4. הנהלת האתר רשאית לבטל אפשרות הדפסה של כל תמונה בהתאם לשיקולי המערכת וללא הודעה מוקדמת לצלם התמונה.
  5. אתר פיקשר יהיה רשאי להציג את התמונות שהדפסתן מאופשרת גם באתרים אחרים ובצורת שונות עם שמירה על חתימת שם הצלם על התמונה הגדולה.
  6. החברים באתר אחראים לספק למערכת האתר תיבת אי-מייל תקינה ושמישה ומספר טלפון נייד לצורך העברת הודעות חשובות. כמו כן אחראים החברים לעדכן את תיבת המייל ומספר הנייד  במידת הצורך כדי שהאתר יוכל לשמור על קשר עם החבר ולהעביר אליו הודעות חשובות. מערכת האתר מתחייבת לשמור על הפרטיות של כל חבר, לא לפרסם את האי מייל ומספר הטלפון בשום מקום באתר או להעביר את הפרטים לצד שלישי.
  7. הדפסת התמונות לא תכלול את חתימת הצלם על התמונה המודפסת.
  8. הנהלת האתר רשאית לעדכן את התקנון לעתים וכשזה יקרה תשלח הודעה אישית והודעת אי-מייל לכל החברים הרשומים. 
  9. אתר פיקשר מתחייב לשמור ככל יכולתו על שמירת זכויות היוצרים שלכם. באף מקרה לא יועברו אלינו או לצד אחר זכויות היוצרים על תמונה. אנו מקבלים מכם רשות להדפסת התמונה עבור תמלוגים. כמו כן האתר מתחייב לא לאפשר גישה לקבצים המקוריים. האתר יעביר קובץ מקורי להדפסה חד פעמית בכל הזמנה. החבר יקבל הודעה אוטומטית בכל הזמנת הדפסה מהאתר.
  10. חבר שירצה לקבל את התמלוגים שנישמרו לזכותו עבור הדפסות של תמונותיו יצטרך להגיש חשבונית לאתר פיקשר (סטודיו 101 רח' כ"ט בנובמבר 7 זכרון יעקב) על סכום התמלוגים הרשומים לזכותו.
  11. התמלוגים הנרשמים לחבר בחשבון כוללים מע"מ. 
  12. ניתן לממש את התמלוגים בזיכוי בהזמנת מוצרים והדפסות מהאתר picpong.co.il



למאמר זה התפרסמו 0 תגובות. הוסף תגובה למאמר