תגובה לקובי  
‏יום שני ‏25 ‏אוגוסט ‏2008   10:59

קטע מוזר באינטראקציה בין העדשה לפלאש...

לפלאש שלי (580EX II) יש AF ASSIST BEAM חזקה וטובה, שמסייעת לעדשה למקד בחושך. סבבה.


העדשה החדשה (24-70F\2.8 EX) ממקדת מצויין גם בחושך, ואפילו עושה את זה מהר. גם סבבה.


א-ב-ל


משום מה, כשאני מנסה לשתף ביניהם פעולה- זה לא עובד! לעדשה יש טעות קבועה במיקוד כשאני נעזר בAF ASSIST BEAM...

HELL, למישהו יש מושג איפה הבעיה ואיך אני פותר אותה?

ואולי בכלל יצאתי חומוס וצריך רק לנקות את המנורה של הפלאש?



 תגובה לגיל  
‏יום שני ‏25 ‏אוגוסט ‏2008   12:16

יאללה בלאגן!.....  זה הזמן לעבור לניקון.
אני חושב שאת הקנון מיצית, לא?




 תגובה לקובי  
‏יום שלישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2008   01:16

יאללה יאללה...


עם ה-400D הפלסטיקית הזאת יש לי פיצ'רים שלניקון אין גם בD80 שעולה כפול...

חוץ מזה שראיתי מה קורה כשצריכים סיוע מ"הדר".

אז איך אומר שאול המשורר? "עזוב'תי, באמא'שך..."



 תגובה לגיל  
‏יום שלישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2008   08:00

ראשית אשמח לדעת על פיצ'רים שאין ב D80 ויש ב 400D של קנון.
שנית, למה לערב את "הדר"? כשאפשר לקנות ב B&H בחצי מחיר.... (והדר לא היבואנים היחידים בארץ)
אם נשווה את דירוג המצלמותבאתר Dpreview  NIKON קיבלה ציון גבוה יותר מאשר CANON
גם במבחנים באתרים נוספים, איכות התמונה של ה NIKON טובה יותר.

ביקשתי עזרה משאול המשורר, שיזרוק מילה גם לי, והנה ההשוואות בין שתי המצלמות, כאשר ניקון לוקחת את הקנון כמעט בכל קטגוריה.
האתר dcviews משווה בין שתי המצלמות.
האתר cnet מפרסם גם הוא השוואה. והתוצאה
גם האתר cameralabs עושה השוואה בינהן.

אם נדבר על מחירים..... ע"פ המחיר הזול ביותר ב ZAP לשני הדגמים, 400D עולה 2188 ש"ח, ו D80 עולה 2798 ש"ח.  בהחלט לא פי 2.  (body בלבד)
אם נוסיף ל 400D גריפ (בלי גריפ היא כל כך לא נוחה לאחיזה בגלל גודלה הקטן) מחירה יהיה יקר יותר משל ה D80 שאינה פלסטיקית כמו ה 400D.

את ההשוואות מצאתי דרך גוגל, הקשתי
nikon d80 vs canon 400d
והתוצאות הן רק מהעמוד הראשון של תוצאות גוגל.
לא חפרתי יותר מדי....
אבל ת'שמע, על הבוקר משימה חמודה הבאת לי.


 



 תגובה לקובי  
‏יום שלישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2008   12:37

אתה בטוח לגבי השורה הלפני-אחרונה...? p-:


ולגבי פיצ'רים שאין ב-D80- אני לא זוכר בדיוק את הכל, אבל ישנו החיישן CMOS המהיר ב-400D, שביחד עם מעבד תמונה איכותי מוציא אחלה תמונות, גם בחשיפות ארוכות; המערכת סינכרון פלאש יותר מתקדמת; ונכון ש"הדר" הם לא היבואן היחיד בארץ, אבל נסה לבקש סיוע מ"ניקון" ותראה לאן אתה נזרק. אבא שלי קנה ניקון בהונג-קונג. פנינו לניקון אסיה בבקשה לסיע בתיפעול שלה- והם סירבו לעזור לנו מאחר שאנחנו לא נמצאים במדינה בה נקנתה המצלמה.



 תגובה למערכת האתר  
‏יום רביעי ‏27 ‏אוגוסט ‏2008   12:46

קובי, כשתתקל בבעיה דומה לזו שאבא שלך נתקל בה רק עם מצלמת קנון, אל תשכח לעדכן אותנו איך בקנון אסיה פתרו לכם את הבעיה. לא בטוח שנמצא הבדלים.

בתור אחד שמחזיק 2 מצלמות אחת של ניקון ואחת של קנון, את שתיהן קניתי מ-B&H  ותודה לאל לא ניזקקתי לשירות לא של "הדר" ולא של "קרט". אבל בתור אחד שמקבל הרבה שירותים שונים אני יכול להגיד ש-*99% מנותני השירות בישראל לא יודעים לתת שירות. לא ספקי אינטרנט, לא תשתיות, לא כבלים, לא לווין, לא בנקים, לא משרדים ממשלתיים, לא קופות חולים, לא מוסכים. אתמול היתה לי שיחה שביזבזה לי שעה וחצי רק כדי לברר מדוע במשך שנתיים אינטרנט זהב מחייבים אותי 20 ש"ח בחודש אע"פ שהתנתקתי מהשירות שלהם לפני שנתיים אחרי שגיליתי להפתעתי את החיוב בפירוט החיובים בכרטיס האשראי. אף אחד באינטרנט זהב לא טרח לשלוח חשבונית כמובן על החיוב הזה (למרות שאני לקוח עסקי שלהם). הבטיחו שיחזרו אליי עוד שעה, עברו שעתיים, התקשרתי שוב, אמרו עוד שעה, עברו שלוש, התקשרו, אמרו "לא יודעים, נבדוק, נחזור אליך מחר בבוקר", עכשיו כבר צהריים, אף אחד לא חזר...... בקו הטלפון שלי יש כבר חודש רעשים לא מובנים, בבזק גילו תקלה במרכזיה שלהם, עבר חודש, יש רעשים ובזק מספרים כל פעם סיפור חדש......  אני יכול שבוע שלם לשבת ולכתוב לך דפים שחורים על נותני השירות בישראל.....

 וזו נקודת המוצא שלי כשאני רוכש מוצר כלשהו. אף פעם לא יצא לי לקנות מוצר בגלל שהשירות שנותנים לו הוא טוב...

*(באחוז הבודד שיודעים לתת שירות נמצאת חנות המחשבים בה קניתי את המחשב האחרון שלי).



 תגובה לקובי  
‏יום חמישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2008   10:19

(ברשימת צדיקי השירות שכחת לציין את CAMERA ואת ש.פ.ע.)


שמע, יכול להיות שCANON לא יותר טובים- אבל איזו סיבה יש לי לקנות מוצר מחברת אם שמנפנפת אותי?

אגב- בבעיה עם ניקון אני נתקלתי, לא אבא שלי. והבעיה אינה עם "הדר"- הם לא חייבים לי כלום; אלא עם ניקון אסיה- שסירבו להעניק לי שירות למרות שהמצלמה נרכשה דרכם.



 תגובה לדורון  
‏יום חמישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2008   11:48

הסיבה צריכה להיות מוצר מצויין במחיר טוב. זו לפחות הסיבה שלי. ואני אומר את זה בצער אחרי שלדעתי אין אף חברה כמעט שתתן לך שירות שבשבילו שווה לרכוש את המוצר. אין מה לעשות. נקודת המוצא שלי היא - אין שירות טוב. לאף אחד. זאת הסיבה שאני אחפש את המחיר הנמוך ביותר ואת רוב הציוד שלי אני קונה בחו"ל. קנון או ניקון? לא חושב שאחת טובה מהשניה. אני כן חושב שבתחומים מסויימים אחת גוברת על השניה ובתחומים אחרים להיפך. למשל במצלמות ברמת כניסה אני חושב שלניקון יש דגמים טובים יותר מהדגמים שיש לקנון באותה רמה. אבל זו רק דעתי האישית.



 תגובה ליובל  
‏יום שלישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2008   20:53
וואוו נוק אאוט לניקון!!!