היי חברים אני רוצה לקנות עדשה לסטודיו (צילום אנשים)
וגם עדשה לאירועים
אני עם אותה קנון 450 D
מחכה להמלצותכם מומחים......
לא ציינת אלו ארועים והיכן האם הכוונה לצילומי חתונות וכולי?
לאולמות ארועים הייתי הולך על עדשות בתחום ש 18-105 בערך (לא מכיר משהו מיוחד של קנון).ץ
בסטודיו לא ציינת מה לצלם? פורטרטים גוף מלא שם הייתי ממליץ על תחום דומה ואולי יותר. עד 200.
היות והתאורה מבוקרת ייתי חושב גם על עדשות קבועות ולא זום
שוב תלוי בצרכים ומגמות
קבל את התנצלותי מה חשבתי לעצמי..... חחחחח
אני מדברת על אירועים סגורים אולמות/מסעדות/מועדונים/פאבים(יש לי פלאש)
ובסטודיו אני מעוניינת לצלם כמו שציינת אנשים וכל מה שמשתמע מזה
: ) תוזה על התשובה
אני מבינה ממך 18-200 לקנות וזה בעצם ישרת אותי גם וגם..... כמובן מפתח 2.8????
שתי העדשות לא מגיעות עם צמצם 2.8, ואינם מתאימות כ"כ לצילומים אנשים (בטח לא משהו מקצועי).
רצוי שתרשמי מה התקציב שלך כי בעדשות התקציב אומר לנו הכל.
בעקרון יש כמה אופציות:
50 מ"מ 1.4 או 1.8
70-200 f2.8 יקרה יקרה
85 מ"מ (לא זוכר את הצמצם, נראה לי 1.8)
יתכן ויהיו עוד הצעות מעניינות , זה מה שעלה לי בראש.
אם התקציב מצומצם אני מציע לך להתחיל עם 50 מ"מ.
היי אורן
אני מבינה נכון ה 70-200 2.8 לא מתאימה לצילום אנשים בסטודיו?
זה מה שכתבת? אני לא יודעת אם היא מתאימה לסטודיו?
את ה50 מ"מ כבר יש לי... היא מצויינת
תקציב תקציב תקציב.....:-)
כמו שאורן אמר, לפי התקציב תוכלי לקבל את ההמלצה הטובה ביותר לסכום שיש ברשותך.
אני יכול להמליץ לך גם על עדשות שעולות 20K ויותר.
הכל תלוי בסכום שיש לך....
בכל מקרה אני לא מוצא טעם ב70-200 F2.8 לא לאירועים ולא לסטודיו.
מה שכן (וזו שאלה שוב, של תקציב) אני יכול להמליץ על ה-17-40L המצויינת של CANON שתיתן לך גם זוית רחבה למקרה של צילום משפחתי גדול (טוב לאירועים) וגם באורך מוקד מעט יותר גבוה (30 מ"מ) לפורטרטים קרובים כאשר אין מקום כל כך לזוז (כמו ברחבת ריקודים לדוגמא).
על חדות אין מה לדבר בכלל, גירסה L אומרת הכל.... ובכלל כל העדשות מגירסאות הL הן מצויינות.
הבעיה כאמור...... יקר להחריד!
בניגוד לדעתו של אלירן ידידי, אני דווקא ממליץ בחום גם על 70-200 לצילום אירועים.
בצילום אירועים (חתונות למשל) השימוש ב 70-200 נותן את הפרוטרטים היפים ביותר, ותוצאות מרשימות.
שילוב מנצח לאירועים:
מצלמה FF עם עדשה 70-200
מצלמה נוספת FF או רגילה, עם 17-50 או 24-70 בהתאמה.
מי שירצה לראות דוגמאות לצילומי אירועים עם 80-200 2.8 NIKON, ומצלמה D90 יכול לראות כאן:
דוגמא אחת, 2, 3, 4, 5, ועוד... (הלינקים תוקנו)
ראיתי לא אחת צלמי אירועים שמצלמים עם FF ועדשת 70-200 רוב זמן האירוע.
כל צלם מסגל לעצמו דפוסי עבודה משלו וסגנון משלו.
לגבי סטודיו - ה 70-200 לא מתאימה, אורך המוקד לא מתאים לסטודיו שלרוב הוא לא מקום גדול.
חשוב לבחור עדשה שלא יהיה בה עיוות, לדוגמא:
50MM או 35MM קבוע.
אני חושבת שאני אקנה את ה70-200 עם מייצב
אני אקנה גם מאריך ואז יהיה לי עדשה גם לאירועים וגם לצילום נוף כולל ציפורים אני אוהבת לצלם גם את זה
יש לי את ה50 מ"מ הקבועה היא מספיקה לסטודיו לדעתך גיל...?
יש לי בעיה אני צריכה את המשחק של הזום זה קטע זה חסר לי עם העדשה הזאת אני אוהבת לצלם תקריבים בלי שהאובייקט מבחין בי בלי שמצפים לתמונה עם ילדים זה מעולה ועם ה50 מ"מ אני לא ממש יכולה להפתיע את הזעטוטים...חחחח ואני מסקימה ש70-200 גדול מדי לצורך העיניין יש המלצה אחרת לסטודיו?
50 מתאים לסטודיו, וגם הרבה אחרות.
לסטודיו, מתאים בדרכ טווחים של 20-80, כיוון שמעבר לזה, יש בעיה של מקום.
אתה מצלם בסטודיו???