קודם כל, צלם אותו מהגובה שלו ואפילו נמוך מזה. כן, שכב על הרצפה.
אני ממליץ מחוץ לבית, על דשא הצילומים תמיד יותר "חיים".
תתחיל מזה...
ישנם מספר דברים שאתה צריך לחשוב עליהם, אני אנסה לעשות לך מעט סדר.
1. כפי שהוצע לך כבר, צלם מגובה העיניים.
2. קומפוזיציה וחיתוכים - נסה להסתכל על תמונות שאהבת במיוחד של תומר, ובשלב הראשון נסה לחקות את הקומפוזיציה , זו לא בושה . עם הזמן תלמד לאלתר בעצמך.
3. רקע - בשלב ראשון נסה לצלם בצמצם הפתוח ביותר שמאפשרת לך המצלמה / עדשה , רצוי גם בזום הארוך ביותר. בצורה זו תקבל רקע מטושטש הרבה יותר שיבליט לך את הכלב. נסה גם למצוא רקע אחיד יותר ופחות מבולגן (קיר חלק, מדשאה , וכו'...)
4. תאורה - הפרצוף של הכלב שלך שחור. זה מקשה עלייך מאוד את העבודה, שחור כידוע בולע לך את האור לכן קשה מאוד יהיה לראות פרטים. מה שתומר עושה זה שימוש בפלאשים חיצוניים כשהוא מנתק אותם מהמצלמה (שליטה אלחוטית). התמונות שבלינק צולמו כשתומר מכוון את המצלמה ומישהו שעוזר לו מכוון את הפלאש מזווית אחרת לגמרי. אני מניח שזו טכניקה שקשה יהיה לך ליישם , אבל נסה אולי לצלם כשאור מהחלון או משהו בסגנון מאיר לו ישירות לכיוון הפנים. נסה להבין מאיפה נכנס האור לתמונה שלך , זה משהו שעשוי לעזור לך.
תומר יעקובסון הוא אמן בכל מה שנוגע לתאורה. זה מסייע לו להפריד את האובייקט מהרקע, בנוסף לעובדה שהצילומים נעשו בסטודיו שם קל לשלוט על הרקע.
אני מצטרף לאורן בהצעתו לצלם בצמצם פתוח מאוד. בנוסף אני ממליץ לך שהרקע יהיה רחוק מהכלב כך הוא ייצא מטושטש אפילו יותר.
מספיק לדבר, יאללה לצלם!
תיקון קטן, רוב התמונות של תומר לא מצולמות בסטודיו , אלא בעזרת פלאשים קטנים ואביזרי עזר.
גם הן...
ואת זה אני יודע, ולא ניחוש.
באמת? זה נראה לחלוטין סטודיו.
למדתי משהו :)
מה זה משנה אם את הפלאש אתה דופק לכלב המסכן בפרצוף בתוך חדר סגור (סטודיו) או בחוץ?
אכן אורן צודק התמונות האלו צולמו בחוץ.