תגובה לרן  
‏יום שני ‏14 ‏פברואר ‏2011   17:07

לא לקנות שום מוצר עם אחריות של יורוקום!!!

אני קניתי לפני שנה מצלמה וידאו של פנסוניק TM300

היא התקלקלה ויש לי אחריות 3 שנים של יורוקום.

הם שלחו למעבדה, אמרו לי 10 ימים תיקון, אחרי חודש וחצי אמרו לי שיש נקודות קורוזיה במצלמה והתיקון עולה 2000 שקל. ביזיון. דיברתי עם המעבדה שהם שולחים לתיקון ושם אמרו לי שהם חושבים שזו הבעיה.

ואין מה לעשות לשלם 2000 שקל למרות שיש לי אחריות. חברת יורוקום פשוט עובדת עלינו הלקוחות

שמעו לי אל תיקנו שום מוצר שיש אחריות של חברת יורוקום.

מיותר לציין שהמצלה עלתה לי לפני שנה 7000 שקל.

והיא נישמרה בקנאות בתוך תיק מיוחד ואף פעם לא היתה בקרבת מים או משהו דומה.

האם יש למישהו את אימייל של פנסוניק העולמית?

אני לא הצלחתי לימצוא אותו...

תודה



 תגובה לרן  
‏יום שני ‏14 ‏פברואר ‏2011   18:25

דורון תודה רבה על העזרה שלך



 תגובה למערכת האתר  
‏יום שני ‏14 ‏פברואר ‏2011   18:30
נשלחה פנייה ליורוקום מטעמינו ואנו מחכים לתגובה שלהם למקרה הזה.

 תגובה לרן  
‏יום ראשון ‏27 ‏פברואר ‏2011   17:40

המצלמה חזרה מיורוקום ללא שום הסבר ,מכתב,,,,

ולא תקינה

למרות שאני מזכיר עברה רק שנה מתוך 3 שנים אחריות.



 תגובה לרן  
‏יום שישי ‏04 ‏מרץ ‏2011   07:25

דרך אגב המצלמה שלחתי את המצלמה למעבדה פרטית והם היכינו לי דוח שכרטיס המצלמה לא "סובל"מיקורוזיה כמו שהמעבדה של יורוקום אמרו לי

אלה הכרטיס נשרף לגמרה הוא קיבל מתח גבוהה ישירות לכרטיס לפי הדוח זה רק במעבדה ניתן לעשות את זה .התביעה בדרך...