אשמח לקבל ביקורת על התמונה הזו
תודה רבה
תודה על התגובה, אני לא מסכים עם התגובה שלך, לטעמי השלט משמאל מאוד תורם לתמונה, במיוחד בעומק שהוא מוסיף לה, בלעדיו מתקבלת תמונה שטוחה עם מבנה פריים ריבועי (ניסיתי את החיתוך שהצעת בעבר וזה לא זה).
מיוחדת במינה!!
הנוכחות של האנשים בתחנה משתלבת עם נוכחות הדמויות בפרסומות, וביחד עם האנשים שנמצאים בחנות מאחורי התחנה. מעניין, תלת שכבתי.
שמחתי לקרוא את תגובתך, קלעת בול למה שניסית להעביר בתמונה הזו.
הם מודעים לכך שאת המצלם אותם?
נראה מאד אותנטי..
התמונה צולמה ברח' דיזנגוף כאשר הם בצד אחד של הרחוב ואילו אני יושב על ספסל בצידו השני.
צילמתי באורך מוקד של 70mm ובצעתי קרופ על התמונה כדי למקד את העין על העיקר.
בעיקרון, עדיין לא מצאתי את האומץ לצלם אנשים ברחוב, בטח לא עם עדשה שאורך המוקד המקסימלי שלה הוא 70mm, אבל אני עובד על זה... :)
נושא ידוע ומוכר, אכן לא קל להקליק לבן אדם בפרצוף אבל מצד שני כשזה ללא ידיעתו - אותי זה קצת מלחיץ
מצאתי משהו שעוזר לי להשתחרר ולצלם אנשים בקלות רבה יותר וזה יציאה לצילומים עם חבר/ה. לאחרונה יצאתי עם אנה והיה ממש כייף וגם העזנו לדחוף לאנשים מצלמות בפרצוף ממש.. למעט מקרה אחד שגבל בחדירה לתחום הפרט.. רוצים לשמוע?
ביפו העתיקה מצאנו חתן וכלה שבאו להצטלם טרם חופתם ולא הפסיקו לריב בצעקות. הכלה עישנה בשרשרת והעיפה את ידיה בייאוש לשמיים. הייתי מתה, מה זה מתה, לצלם את זה והיתה עלי הטלה שלי אבל יש מקרים שאתה פשוט צריך להתאפק...
זה בהחלט משחרר, במיוחד כשהולכים עם אופיר והוא שואל אנשים ברחוב אם אכפת להם להצתלם :)
חבל שלא צילמת את הכלה, זו היתה יכולה להיות תמונה משעשעת מאוד, אבל אם היא או החתן היו רואים אותך, אולי זה לא היה כל כך שווה את זה :).
בכל מקרה אני מאוד מקווה להמשיך לצלם צילומי רחוב במיוחד של אנשים.
היית מבין אימה מה היא
"לא להתעסק"
| הודעה זו ללא תוכן |
| הודעה זו ללא תוכן |
לצלם קצת מחוץ לקיבוץ
קצת פחות מאקרו ויותר אנשים זה המוטו עכשיו...
נראה איך ילך לי בעיר הגדולה (תל אביב)
חשוב שתנסה סגנונות שונים, כדי להמשיך להתפתח ולנצל את המקסימום שבך.
תצלם כמה שיותר...