סמארטפון - כלי עזר לצלם

אתר dpreview מפרסם סקירה על אפליקציות לטלפונים סלולריים (אנדרואיד ו-iPhones). הפעם לא מדובר באפליקציות למצלמה המובנית אלא כלים שישמשו את הצלם גם אם הוא מצלם במצלמה אחרת.

 dpreview.com
  ‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2011

הטלפונים הסלולריים שלנו הופכים יותר ויותר למחשבים קטנים ומשוכללים המאפשרים להתקין בהם  מגוון רחב של כלים שיכולים לעזור לנו כצלמים. בזכות יכולות ה-GPS, החיבור לרשת ולמכשירים רבים נוספים ניתן להשתמש בטלפון הסלולרי כמכשיר עזר חשוב.

האתר dpreview בעזרת הצלמת  והבלוגרית ג'ואן  קרטר סקרו המון אפליקציות הקיימות בשוק והכינו רשימה של אפליקציות מומלצות. יש לשים לב שלא מדובר באפליקציות שמפעילות את המצלמה המובנית של הטלפון הסלולרי אלא באפליקציות שהן כלי עזר לצילום גם כשמצלמים במצלמה אחרת.

בין היתר ניתן לראות בהמלצות את האפליקציות:

The Photographer's Ephemeris -  אפליקציה שמשתמשת ביכולות של ה-GPS כדי לחשב ולספק לצלם את מיקום השמש והירח (בשקיעה וזריחה לפי תאריכים שונים).

iPhone Screenshot 2

 

iScoutLocation - אפליקציה המכילה מאגר של לוקיישנים לצילום המתעדכן ע"י הצלמים עצמם, עם המלצות ותמונות שצולמו בכל לוקיישן.

Easy Release  - אפליקציה שתעזור להפיק ולנהל חוזים אישיים לדוגמנים או למבנים כדי לאפשר לצלם להשתמש בתמונות לצורך מסחרי, הכל באמצעות המכשיר הסלולרי.

iPhone Screenshot 1

 

 

לרשימה המלאה של האפליקציות המומלצות לצלמים היכסו למאמר המלא.

 

 

 

 

קרא עוד על אנדרואיד | iPhone | אייפון | אפליקציה

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות. הוסף תגובה למאמר