הדפסה על קנבס - תמונות קנבס

הדפסה על קנבס היא היא הצורה הפופולרית ביותר להפוך צילומים לתמונות גדולות, לתלייה על הקיר, לעיצוב הבית, לעיצוב המשרד ולעיצוב פנים בכלל.

  ‏יום רביעי ‏20 ‏ינואר ‏2021
קנבס הוא בד חזק מאוד הארוג בצורה גסה. הבד הזה שימש במקור ליצירה של מפרשים ואוהלים. במאה ה-14 החלו ציירים להשתמש בבד הקנבס לציורים בצבעי שמן.  יריעות בד הקנבס צופו בחומר מיוחד שנקרא ג'סו (Gesso), שמטרתו, למנוע מהצבע לחלחל אל סיבי האריג. 

הדפסה על קנבס היא שיטת הדפסה שהחלה לתפוס תאוצה בשנות ה-90, בעיקר בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית של שיטות ההדפסה הדיגיטליות. הדפסה על קנבס יכולה להפוך כל צילום ליצירה מרשימה שניתן לתלות על הקיר בבית, במשרד או בכל מקום אחר. תמונות קנבס יכולות לשפר משמעותית את עיצוב החלל שבו הן תלויות.

בשיטת ההדפסה על קנבס, אם משתמשים בחומרים הנכונים והטובים, איכות הצבעים והבד ישמרו לשנים רבות. חברות כמו HP ואפסון לדוגמא, מצהירות כי הדיו שלהן עמיד לתקופה של בין 70 ל-150 שנה (ללא דהייה של צבעים).

חשוב לדעת, היום, כשמדפסות דיגיטליות בפורמט רחב נגישות לא רק לבתי דפוס גדולים, ישנם לא מעט עסקים שמעדיפים להשתמש בחומרי גלם זולים, לדוגמא בד קנבס סינטטי ודיו תחליפי זול. שימוש בחומרי גלם זולים יתן תוצאה בהתאם ולכן כשאתם בוחנים איפה להדפיס את התמונה חשוב לעשות בירור על החומרים בהם משתמש העסק.

אנחנו בפיקשר מדפיסים תמונות על קנבס אמיתי בלבד (100% אמיתי ולא סינטטי), קנבס סינטטי הוא קנבס זול יותר אבל חות איכותי. אנחנו משתמשים בדיו מקורי בלבד ולא בתחליף זול, לכן, צבעי התמונה בהדפסה שלנו ישארו לשנים רבות בניגוד לתחליפי דיו בו הצבעים ידהו עם השנים.




קרא עוד על הדפסה על קנבס | תמונות לסלון | תמונות קנבס

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות. הוסף תגובה למאמר